luni, 22 iunie 2009

Sec

... si cad pe ganduri. E dimineata devreme, e tigara care ma tine intr-un loc. Parca nu am aer, parca nu e destula lumina, parca si camera e mai mica decat altadata, e prea cald si clipitul devine un lux. E cald, sunt obosit, sunt mahmur si e luni. Mi-e dor de casa, dar tot singur ma contrazic ca nu e asa... Mi-e dor de o imbratisare calda, mi-e dor sa fiu iubit... dar nici asta nu e ! Port o discutie cu mine in propriu-mi constient si nu-mi gasesc raspuns ; nu-mi pot da seama de ce fac asta. Imi lipseste ceva dar nu-mi amintesc exact ce ! O fi unica persoana pe care am iubit-o cu adevarat, neconditionat, nelimitat si careia i-am oferit tot concursul sentimental? Nu se poate, nu se poate... pe ea am uitat-o! Dar atunci ce-i? Tot eu imi raspund cu o usurinta devastatoare: spatiul dedicat imbratisarilor fierbinti, saruturilor pasionale, privirilor nevinovate si dragostei sincere acum e gol si cel putin pentru o perioada va ramane asa pentru ca m-am lovit atat de tare incat nu pot sa mai simt la fel... Si atunci ce vreau? O sa ma limitez la o seara solitara plouata cu un vin bun si ritmurile calde ale lui Sinatra.

SAU? :)

3 comentarii:

  1. eu zic ca daca cu tainele trupului si mestesugul de a'l vindeca nu iti va merge, ai ceva in felul de a scrie, chiar si ca spatiu de liniste, ce are o doza de senzatii foarte misto. Exploraza in continuare asta, de ceva timp te citesc, si transporti rapid omul, fara floricele in locuri simple ce nu il complica. Foarte misto, esti talentat.


    Cu respect,


    Vali

    RăspundețiȘtergere
  2. asa, fa-ma sa-mi dea o lacrima...:) me gusta ce vad aici...

    RăspundețiȘtergere