vineri, 3 iulie 2009

E iulie si n-o simt...

Inceput de iulie: soare, caldura mare neicusorule, cer senin, nopti calde, terase pline, voie buna, vacanta, mare, plaja, aventuri, bikini, saltele etc. Imi place iulie! Imi place ca oamenii sunt lipsiti de inhibitii, arunca hainele groase, isi iau ochelarii mari de soare, bermudele si sunt surse nelimitate de distractie! Pentru prima oara, intaiul din luna a fost crud, rece, surprinzator, epuizant si lipsit de vlaga de altadata. M-a lasat fara bani (asta din greselile bancilor, bancomatelor, tranzactiilor prost facute, cloningului, furtului), m-a speriat cu finalizarea actelor de la scoala si pe plan social m-a schingiuit cu o discutie/cearta/observatie prost facuta si nicidecum la locul ei din partea unui om cu adevarat sarac cu duhul. Totul a fost asezonat cu durerea care se intensifica pe zi ce trece ca ma voi trezi din visul meu, din visul in care sunt personaj principal de un an de zile. Si-au venit toate in aceeasi zi! Si nu oricare zi... ziua care-mi oferea atatea altadata, ziua care ma mangaia usor pe frunte si imi spunea sa sper, sa cred si sa iubesc, sa fiu rabdator caci noaptea e aproape si ma va proteja, ca ma va invata sa privesc cerul si sa visez...

Doiul de iulie a plans la propriu, parca i-a parut rau, parca era mai furios ca alte dati... Dupa un soare puternic, dupa o caldura sufocanta si o mare prea cuminte totul s-a transformat intr-o poezie de Bacovia, totul era mov, agitat si parca prea rapid.

Draga Iulie, nu mai esti aceeasi! :(



*Cancelli Beach (Rome) - Shot and signed by P.V.

2 comentarii:

  1. ce frumos scrii...si ce poze misto ai pus :) daca esti acasa la vara, da-mi un semn, eu plec vineri acum pe 10. Poate ne vedem si noi, mai impartasim din experienta :)) pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :) Eu sunt in tara. Am venit pe 7. Lasa-mi un nr de telefon.

    RăspundețiȘtergere